سوالات متداول

1آیا برای استفاده از این پنل های به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز داریم؟
خیر ، این سامانه تحت وب بوده و به هیچ نرم افزار یا سخت افزاری نیاز ندارید.
2 پنل پیامکی چیست ؟
یک سامانه تحت وب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی ، اطلاع رسانی ، برگزاری مسابقه ، نظرسنجی ، دریافت پیامک و… که کلیه کارهای تبلیغات پیامکی شما را انجام می دهد.
3می توانیم دمو پنل را ببینیم ؟
بله ، کافیست به آدرس sms.adnofer.com رفته و نام کاربری و کلمه عبور را demo وارد کنید تا با امکانات پنل آشنا شوید.
4برای استفاده از ادنوفر نیاز به اینترنت سرعت بالا داریم ؟
خیر ، سامانه به گونه ای بهینه شده که با اینترنت های کم سرعت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.
5محدودیت ارسال پیامک چقدر است ؟
هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به صورت نامحدود پیامک ارسال کنید.
6هزینه های پنل چکونه است ؟
هزینه اجاره پنل سالانه است که در قسمت تعرفه ها ذکر شده است. میزان شارژ هم بستگی به مصرف شما دارد.
7آیا امکان ارسال به خطوط بلک لیست ممکن است ؟
بله، شما میتوانید پیامک های اطلاع رسانی خود را با خطوط اشتراکی خدماتی به خطوط بلک لیست ارسال کنید.
8امکان استفاده از پنل در نرم افزارها و سایت های خودمان را داریم ؟
کلیه سیستم های مدیریت محتوا افزونه قرار داده شده است، برای زبان ها برنامه نویسی نیز نمونه کدها آماده است.
9آیا امکان تبدیل خط تلفن به خط ارسال پیامک ممکن است ؟
بله ، شما می توانید خط مورد نظر خود را با پیش شماره ۰۲۱ خریداری کرده و با آن پیامک بفرستید.
10آیا امکان خرید خط دلخواه وجود دارد ؟
بله ، هر خطی که مایل به خرید آن هستید را می توانید از سیستم به صورت آنلاین خریداری نمایید.
11آیا امکان تست امکانات نمایندگی وجود دارد ؟
بله ، ۳ روز فرصت دارید تا بدون پرداخت هزینه از پنل نمایندگی استفاده کرده و امکانات آن را مشاهده کنید.
12بازگشت هزینه پیامک های ارسال به بلک لیست چگونه است ؟
تمامی هزینه پیامک های ارسال شده به خطوط بلک لیست ( همراه اول ، رایتل ، تالیا ) قابل بازگشت است اما متاسفانه در ایرانسل این امکان میسر نیست.
13برای دریافت نمایندگی باید سایت داشته باشیم ؟
خیر ، هیچ اجباری به داشتن سایت نیست. اما اگر میخواهید با نام و لوگو اختصاصی پنل بفروشید باید سایت و یا حداقل دامنه داشته باشید.
14پشتیبانی کاربران نماینده به عهده کیست ؟
پشتیبانی عمومی به عهده خریدار پنل نمایندگی است اما پشتیبانی از نماینده به عهده ادنوفر می باشد.
15برای دریافت نمایندگی نیاز به ثبت شرکت داریم ؟
خیر ، نیازی به ثبت شرکت ندارید.
16آیا محدودیتی در ایجاد کاربر نماینده وجود دارد ؟
خیر ، شما می توانید بی نهایت کاربر و نماینده ایجاد کنید.
17سود حاصل از شارژ کاربر چگونه محاسبه می شود ؟
برای مثال اگر تعرفه شما ۱۰۶ ریال باشد و تعرفه کاربرتان ۱۲۰ ، به ازای هر پیامک ۱۴ ریال به حساب شما واریز می شود.
18برای دریافت نمایندگی به دفتر کار و خط ثابت نیاز داریم ؟
خیر ، استفاده از پنل نمایندگی هیچ پیش نیازی ندارد.
19امکان واریز اعتبار پنل به حساب بانکی ممکن است ؟
بله ، شما می توانید درخواست خود را از طریق تیکت ثبت کنید تا مبلغ مورد نظر از اعتبار شما کسر و به حسابتان واریز شود.
20برای دریافت نمایندگی نیاز به درگاه پرداخت داریم ؟
خیر ، اگر داشته باشید سود مستقیم به حساب شما واریز می شود اما اگر نداشته باشید ، هزینه به اعتبار پنل شما افزوده خواهد شد. همینطور هر وقت تمایل به واریز به حساب داشتید می توانید درخواست خود را از طریق تیکت ارسال کرده تا هزینه مورد نظر از اعتبار پنل شما کسر و به حساب بانکیتان واریز شود.
21سود حاصل از فروش پنل چگونه به حساب واریز می شود ؟
شما می توانید از درگاه بانکی استفاده کنید، اما اگر درگاه بانکی نداشته باشید هزینه بر روی اعتبار پنل شما اضافه خواهد شد.
22در صورت داشتن سوال چگونه کمک بگیریم ؟
در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانان ادنوفر آماده پاسخگویی به تیکت های شما هستند.
23آیا دریافت پیامک هزینه دارد ؟
خیر ، دریافت پیامک کاملا رایگان است.